.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
53زمين‌خوار در گيلان به دام افتادند

تلاش كاراگاهان پليس آگاهي استان گيلان براي به دام انداختن 53 نفر زمين خوار با كشف بيست و چهار هكتار از زمين هاي تصرفي همراه شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ كريمي رييس پليس آگاهي استان گيلان درباره جزئيات اين پرونده گفت: كارآگاهان پليس آگاهي از مدتها قبل و با دريافت اخبار و اطلاعات مردمي در خصوص زمين خواري براي دستگيري متهمان اقدام كردند. متهمان مذكور با علم به اينكه زمينها متعلق به دولت مي‌باشد اقدام به تبليغ و ترويج در فروش و معامله زمينها كرده بودند اما سرانجام با تلاش گسترده كاراگاهان پليس همگي به دام افتادند.

در تحقيقات متهمان اعتراف كردند 24 هكتار معادل 240 هزار متر مربع زمين در حوالي رودخانه‌اي در استان گيلان را كه متعلق به يكي از سازمان‌هاي دولتي بوده و به سبب بلا استفاده بودن بستر مناسبي براي سوء استفاده شده بوده را با تباني يكي از مشاورين املاك به قيمت 120 ميليون تومان به فردي اعلام فروش مي‌كنند.

در ابتدا مبلغ 5 ميليون تومان از فرد خريدار طي يك صورتجلسه اخذ مي‌گردد اما حضور به موقع كارآگانان مانع از ادامه معامله شده و دست زمين خواران رو مي‌شود.

با اين اعترافات و با توجه به تخصصي بودن موضوع، كاراگاهان پرونده را دست گرفته و با تحقيقات فراوان هر 53 زمين خوار را شناسايي و دستگير كرده و تحقيق از آنان براي تكميل پرونده كماكان ادامه دارد.

سرهنگ كريمي در پايان با اشاره به سهل انگاري برخي شهروندان در تنظيم قراردادها و سوء استفاده كلاهبرداران از اين امر از شهروندان واست در معامله‌ املاك قبل از اطمينان كامل از مالكيت طرف مقابل از تنظيم هرگونه قرارداد و پرداخت هرگونه وجه اكيدا خودداري نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.